sâmbătă, 4 aprilie 2009

Traieste-ti Viata Extraordinara

Viata extraordinara…
Toti o vrem, o dorim si am visat-o candva. Dar pentru unii din noi este dificil chiar si sa defineasca ce este o Viata Extraordinara. Este oare vorba despre posibilitatea de a ne permite luxul unei vieti cu masini fanteziste, case si vacante sau de a fi suficient de norocosi pentru a lucra intr-un loc care ne excita si ne inspira?
Pentru unii este doar libertatea de a-si cheltui timpul asa cum aleg.
Pentru mine e: regasirea pasiunii, a dragostei de viata, a resurselor libere pentru zborul imaginatiei, entuziam, a simplitatii naturii, bunatatii, armoniei si pacii primordiale, intoarcerea acasa la Tatal Ceresc.
Adevarul despre “Viata Extraordinara” este ca ea nu poate fi limitata doar la o definitie; de fapt sunt la fel de multe definitii cati oameni sunt. Viata ta extraordinara nu se bazeaza pe ceea ce cred mama, sotia/sotul sau grupul tau de prieteni. Intr-adevar, ea se bazeaza doar pe ce crezi tu. Atunci, intrebarea nu este “Ce este viata extraordinara in general?” ci: “Ce este Viata ta extraordinara?”
Uitati cat de diferit au raspuns la aceasta intrebare oameni diferiti:
“…sa traiesc incojurat de prieteni, familie si aspectele pe care le iubesc.”
“…sa-mi implinesc menirea pentru care m-a creat Dumnezeu.”
“…sa-mi descopar talentele mele unice si sa le impartasesc intr-o maniera pozitiva si productiva.”
“…sa nu am nici o grija in ceea ce priveste banii.”
“…o calatorie fara sfarsit plina de provocari pe care sa le depasesc.”
“…sa stiu exact cine sunt.”
“…libertatea de a lua decizii fara frica de esec sau consecinte.”
“…sa-mi administrez liber de stres finantele personale, sanatatea, cariera si relatiile dedicandu-mi energia fiecaruia din aceste domenii astfel incat sa simt satisfactia lucrului desavarsit.”
“…o viata care sa-i ajute pe semenii mei.”
“…o viata traita in felul definit de mine, nu in termenii pe care altii cred ca mi se potrivesc cel mai bine.”
“…sa-mi ating potentialul maxim.”
“…fericirea in toate aspectele vietii, de la camin la a munci cu placere.”
“…dedicate sa-i ajut pe ceilalti.”
“…sa fiu capabil sa invat de la ceilalti pe baza viziunilor lor asupra lumii.”
“…sa experimentez progrese zilnic.”
“…aspir sa fac fata din ce in ce mai bine provocarilor vietii.”Acum rezerva-ti un moment pentru a medita la Viata ta Extraordinara—nu ceea ce ai fi vrut sau ar fi putut fi acum 5 sau 10 ani in urma, ci ceea va fi incepand de azi.
Ti-ar place sa impartasesti o relatie pasionala, salbateca, libera si plina de romantism?
Sau sa fii in legatura cu Creatorul la cel mai inalt nivel?
Sau sa traiesti aprecierea profunda pentru cele mai simple daruri din viata ta, sanatatea ta, familia ta sau aspiratia ta implinita?
Acum, pentru ca ti-au venit deja cateva idei, cauta sa-ti raspunzi la urmatoarele intrebari:
Cum iti definesti Viata ta Extraordinara?
Cum masori gradul de implinire a Vietii tale Extraordinare?
Cum vei stii ca traiesti o Viata Extraordinara?
Cu cine impartasesti viziunea ta despre Viata ta Extraordinara?
Ce anume iti genereaza cea mai mare bucurie chiar acum? Acestia sunt primii pasi in formarea unei viziuni clare si cuprinzatoare pentru Viata ta Extraordinara. Acum este momentul sa-ti incepi calatoria si sculptezi modul de viata la care doar ai visat.